11 pentru România - Partenera lui Demetrios
adăugat 16 mai 2008, 02:35, la Social
Jurnalistă de meserie, conduce la Bucureşti o afacere în domeniul rochiilor de mireasă şi de seară, a costumelor pentru bărbaţi clasa "ceremonie" şi a accesoriilor de nuntă, fiind unic importator în România al colecţiilor cu renume mondial precum "Demetrios", "Paolo DOnofrio", "Carlo Pignatelli". Show room-ul "Mariaj Lux", situat în unul dintre cele mai prestigioase locuri ale micului Paris de altă dată, într-o casă de patrimoniu de pe şoseaua Kiseleff, se află obligatoriu pe lista vedetelor care vor să se căsătorească.Acum aproape cinci ani, după un concert de la Palatul Naţional, în care Marcel Pavel a fost "acompaniat" la piesa "Frumoasa mea" de mai multe mirese îmbrăcate în rochii "Demetrios", cântăreţul i-a spus Angelei: "Ce rochii frumoase se găsesc la Chişinău! Nu am văzut niciodată aşa ceva în România!"... A fost o idee prinsă din zbor, pentru că de mult timp îşi dorea să ajungă în Bucureşti şi să-şi deschidă un magazin cu rochii de mireasă. Mai ales că adunase experienţă - Salonul "Ocazie", pe care l-a inaugurat printre primele la Chişinău, devenise un nume în domeniu. "Nu mi-a fost greu să mă adaptez sau să mă integrez în România. Acolo este loc pentru toată lumea care vrea să muncească. Am lucrat foarte mult la imaginea brandului "Demetrios" în România: am avut o întâlnire cu designerul, în care mi-am spus părerea despre managementul companiei şi am avut curajul să-i zic despre modelele de rochii care merg mai bine în Europa, decât în America (Demetrios, grec de origine, şi-a dezvoltat afacerea în SUA). Probabil, atitudinea personală faţă de acest brand a fost decisivă în hotărârea de a deschide un show room", spune Angela, amintindu-şi de primul târg de nunţi de la Bucureşti, la care a participat în calitate de reprezentant "Demetrios", unde colegii de expoziţie veneau unul câte unul ca s-o cunoască pe basarabeanca care le-a "luat" brandul.
"Mă simt realizată din considerentul că am putut stabili o colaborare cu designerii mondiali şi să le inspir încredere. Roadele muncii noastre, succesul financiar, sunt pe potriva efortului depus". Încântaţi de capacităţile ei jurnalistice, dar şi de gusturile ei deosebite, proprietarii "Demetrios" au rămas profund impresionaţi de cifra vânzărilor din România - neaşteptat de mare. La ultima reuniune regională de la Lisabona, familia Spătaru a avut parte de o primire deosebită din partea lui Demetrios J. Elias. "Când mergem la diverse evenimente sau recepţii în calitate de reprezentanţi ai brandului în România, ne încearcă mari emoţii - e ceva să reprezinţi o ţară de 22 milioane de oameni", spune Angela, care în managementul afacerii este sprijinită de soţul ei Valeriu.
Cea mai scumpă rochie de mireasă, care s-a vândut la "Mariaj Lux", cu o trenă somptuoasă şi cu cristale Swarovski, a costat 7000 de euro, fiind comandată special de la Roma. Şi mirii, pentru ziua nunţii, au pretenţii mari: dacă mai sunt şi VIP-uri, atunci numai costumele "Carlo Pignatelli" le pot satisface cerinţele. Printre clienţii salonului s-au numărat fotbaliştii Dan Petrescu şi Claudiu Niculescu, interpretul Adrian Copil-Minune. La orice nuntă selectă, cu siguranţă, nu doar mireasa şi mirele, ci şi unii dintre invitaţi poartă ţinute de la "Mariaj Lux". Anul acesta, Angela a sponsorizat vestimentaţia finalistului "Eurovision" România, Vlad Miriţă, oferindu-i un costum de la "Carlo Pignatelli".
Între navetele ei Bucureşti-Chişinău reuşeşte să editeze acasă revista "Nunta", să întreţină salonul "Ocazie", să meargă la nunţi şi la cumetrii, să petreacă week-endurile cu fiica sa Ruxanda şi să se gândească la planuri de viitor. Care sunt la fel de frumoase ca şi rochiile pe care le alege pentru viitoarele mirese. "Intenţionez să deschid un magazin cu rochii "Demetrios" la Timişoara, pe lângă cele de la Bucureşti şi Cluj".
‹ înapoi la Ultimele Ştiri |
sus ▲